torsdag den 10. marts 2011

Camilla, camilla, camilla...


I dag har jeg tilbragt en masse skøn tid med min bedste veninde Camilla. Jo mere jeg er sammen med hende, jo mere kommer jeg til at tænke på, hvor hårdt det bliver uden hende efter sommerferien når vi skilles ad og kommer på hvert vores gymnasium... Men vi har lovet hinanden at holde kontakten, heldigvis ! 

Der er maskebal på vores skole d. 24, og vi skal danse Les Lanciers. Ikke fordi jeg ikke tror, det bliver hyggeligt, men det er bare virkelig ikke fedt at det ligger på en torsdag! 

Today I've spent a lot of time with my best friend Camilla. The more I'm together with her, the more I get to think of how harsh it will be without her after the summer holidays, when we'll be separated when we get into two different high schools... But we've promised each other to keep in touch, luckily!

There'a a mask ball at our school on March 24th, and we're going to dance Les Lanciers. Not that I don't think it's gonna be nice, but it's just not perfect having a party on a thursday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar