onsdag den 23. marts 2011

DIY

Fringed shorts by Balmain

Kirsten Dunst as Marie Antoinette


Så i dag har været en af de dage hvor jeg har udrettet mest i meget lang tid!
Jeg har været i skole, skyndt mig hjem, været til klaver i halvanden time, taget toget til dybbølsbro, hvor jeg købte sort tyl til en maske jeg skal have på i morgen aften til noget årsbal på min skole. Vil lave den ligesom Kirsten Dunst's maske i filmen Marie Antoinette (meget dårligt billede ovenover, men den er virkelig flot i filmen). Købte også nogle andre småting; øreringe, solbriller og blondestrømper.

Da jeg så kom hjem fik jeg lavet et par jeans om til shorts, der ligner Balmain's. Det er faktisk ret let at lave dem slidte; Man skal bare ridse hårdt i kanterne og på stoffet med en saks eller en skarp kniv, og så vaske dem i vaskemaskinen, til der hænger tråde ned langs benet. Glæder mig til at trække i den når mine ben er tilpas brune og vejret er endnu bedre!


So, today has been one of the days for a very long time where I've actually done a lot of different things!
I've been to school, hurried home, been to piano lessons in one and a half hour, then I went to Dybbølsbro where I brought some black tulle for a mask I'm going to wear tomorrow night at the school prom. I want it like Kirsten Dunst's mask in the movie Marie Antoinette (It's a really bad picture, but it's pretty in the movie). I also brought some other things; earrings, sunglasses and lace stockings.

When I got home I cut some jeans off to make them shorts which looks like Balmain's. It's actually really easy to do it yourself; You just have to scratch the fabric with a sharp scissor or knife, and then wash them in the machine until there's threads hanging down the side of the legs. I can't wait to wear them when my legs is tanned enough and the weather is even better than now!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar