lørdag den 30. april 2011

Across the universe












Det her er ret meget hvad jeg havde på i dag. Jeg var på strøget med Tringa, hvor vi var rundt og spørge om job i bl.a. Weekday, Flying A, Cheap Monday, Topshop og Urban Outfitters. Vil virkelig gerne have arbejde i en af dem, da jeg virkelig er i pengenød og gerne skal til at købe noget sommertøj snart!
Jeg kedede mig lidt her forleden dag, og fik ryddet op i mine neglelakker, da jeg opdagede at jeg havde rigtig mange forskellige med glimmer i. Derfor lavede jeg de her negle der forestiller universet, og det matcher jo perfekt til Acne-toppen. Udover det havde jeg min elskede slangeørering på, som jeg har så tit. Jeg så den på en af min søsters veninder, der viste mig en britisk hjemmeside man kunne købe den på til 80 kr., så den måtte jeg jo bare ha'. Den går ikke hele vejen igennem øret, da man kan tage det yderste af halen af!


This is pretty much what I wore today. I was in Copenhagen with Tringa, where we were all around to ask for a job in Weekday, Flying A, Cheap Monday, Topshop and Urban Outfitters. Really want to get to work in one of them since I really need money for the time being, and that doesn't quite match with a shopping spree for summer!
I was a bit bored the other day and started sort out my nail polishes, when I discovered that I had a lot of different polishes with sparkles. Therefore I made these nails which should look like the universe, and that suits the Acne-top perfectly. Besides that I wore my beloved snake earring, which I almost wear all the time. I saw it on one of my sister's friends who showed me a british homepage where I could buy it for around 16$, so I just had to get it. It doesn't go all the way through my ear, because you can take the tip of its tail off!


TOP: ACNE
SKIRT: TOPSHOP
BLAZER: URBAN OUTFITTERS
SHOES: CONVERSE
SKULL RING: GLITTER
STUDDED RING: INDISKA
EARRING: BLACK LIES

2 kommentarer:

  1. Hvis du har tålmodighed, så prøv de her:
    http://youandmesydney.blogspot.com/2010/03/galaxy-nails.html :)

    SvarSlet