onsdag den 27. april 2011

Make a statement

FRIIS&CO 230 DKK,-




DEBENHAMS 125 DKK,-





MERLE O'GRADY 2.110 DKK,-




AMRITA SINGH 1.275 DKK,-





AKONG 2.405 DKK,-




De er lidt inde, så er de ude, og nu er de inde igen. Statement-halskæder er perfekte til sommerens cocktailkjoler og brune ben, selvom det kræver mod at bære dem. 
Jeg har et par stykker, som jeg aldrig har brugt; en af hvide koraler, en med flere tykke guldkæder og en sidste med grønne agater. Jeg vil nok til at tage dem i brug igen snart, og have en cocktailkjole på også;



RARE 420 DKK,-





THAKOON 2.295 DKK,-







TWENTY8TWELVE 375 DKK,-



Og måske en lækker clutch i en sommerlig farve. Ellers glæder jeg mig bare til at blive brun igen, så éns hud ligesom bare matcher tøjet bedre!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar